Lite semester bilder från min mobil!!



Eddie äter glass i Karlskrona.



Eddie hjälper Andreas att grilla.



Hallon!!



Eddie leker med faster Carolines skor på stranden.



Sover gott i farmor och farfars hammok.



Eddie åker traktor med pappa och farfar.



Idag så gick jag och Eddie en promenad mer Sara och Oliver till en lekpark. Så fullt ös.

Vi har haft hand om Kenzo sen vi kom hem i Torsdags för att mammas tikar löper.
Imorse när jag släppte ut Kenzo och Nemo på morgon kiss i trädgården så rymmde Kenzo men han hade sprungit hela vägen hem. Så när vi va klara i lekparken så gick vi till mamma och fikade lite och tog med Kenzo hem (men han ville inte följa med). Så pappa skjutsade upp han lite senare. eddie somnade när vi gick hem 13,30 och han sover än. Andreas vet jag inte var han är Vaken är han för det va larmat när jag kom hem han har nog tagit en promenad men varit borta länge nu.  kl 18,00 ska vi hem och fira min bror som har fyllt 25 år. Ska bli mysigt!!

puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0