Semestern är slut.

Ja det är den. Igår så jobbade jag 8-19 och idag 8-18 Imon är jag ledig och på Torsdag så jobbar jag 8-17 sen har jag jobbat färdigt för den här perioden. Då kommer jag att vara LEDIG ca ett och ett halvt år. Har tänkt börja jobba i januari 2013 sen.

Sista semester veckan så va vi hemma och tog det lugnt. Det va ju dåligt väder med. eddie kom in i en konstig sömn period och sov 3 timmar om dagen så då passade vi på att titta på film mitt på dagen. Men i Fredags så va det fint väder så då åkte vi till Skara o9ch Skara sommar land. Det va  roligt och mysigt. Eddie fick åka 3 karuseller restyen va han för kort för så lite för liten va han nog för att åka dit. han fick åka lite sen lekte vi ilekparkerna gick promenad fikade och sedan så badade vi.



jag åker med Eddie.



Sen så va det Andreas tur.



Och så fick han åka själv.


På vägen hem på kvällen så stannade vi i Mullsjö och på Mullsjö camping. Där hade vi hyrt en stuga i 2 nätter. Så vi va hemma igen söndag runt lunch tid.
På lördagen så va det släktträff.



Min farfar med alla sina barn barns barn.

natten mellan lördag och söndag så fick Eddie feber så Andrreas har varit hemma från jobbet idag och igår. Men nu verkar han må mycket bättre så hoppas att han blir frisker nu.
Nej nu måste jag sluta för Andreas och jag ska se en film innan vi somnar.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0