Annandag jul.

Igår sov Eddie sent 15-17 så kl 23,00 gick hela familjen och la sig. Kl 07,30 vkande vi och gick upp. Cajsa sov till 09,00..
Kl 11,00 hämtade jag mamma vi åkte till stan. Jag vill så gärna hitta en rosa fin klänning att ha på mig på dopet men jag måste kunna amma i den och det va inte lätt att hitta. Så kom hem med ett par leggings och ett linne.
Mamma hittade en jätte fin klänning som hon ska ha på dopet.
Vi kanske åker in till Marieberg iveckan så kanske hittar en klänning då?!

När jag kom hem 15.00 så hittade jag Andreas och Eddie i sängen de hade tagit en 2 timmars tupplur..
Nu är Andreas ute och springer när han kommer hem är det min tur att ge sig iväg.
Förra veckan så sprang jag hela 5 dagar.. Inte illa för att vara mig!.
Tänkte jag skulle vara nöjd över att komma iväg 2-3 ggr i veckan.. Så nu är jag super lycklig att jag kom i väg 5ggr.

puss hej--

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar : de var så lite så :) Ronja tyckte de var så kul att få ha han här :) Ja kul att dom leker så bra :) Tack hehe ;)

2011-12-31 @ 13:26:15
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0