Juldagen

Idag så gick vi upp kl 08,00. har varit på Konsum och handlat grejer så vi kan göra egen glass ikväll.
Fick en fin rosa glassmaskin igår.



Andreas kom ner strax efter 22,00 igår han hade slumrat till en stund.
Men jag och Cajsa gick och la oss va så trötta...
Andreas började att må illa och han spydde 2 ggr innan han la sig och imorse va han uppe 2 gånger med..
usch och fy för maginfluensa.. Hoppas att vi klrarar oss och alla som vi träffade igår!!
Och att vi inte blir sjuka när vi ska till Finnerödja..

Bästa julklappen var från min man och barn igår.



2 st namn brickor i 18K guld Eddie och Cajsa så fina va de!!! Puss älskling.



Julaftons morgon.
Eddie öppnar paket.



En Iphone fick han!!



Bad i poolen igår..



Och så blev det matdax. Blev lite hungrig nu när jag såg detta.
Ser lite fel ut med en grön gräsmatta bakom..



Och så kom tomten!!
Eddie sa inte så mycket men Filippa va allt lite rädd..





Eddie fick en spring cykel av sin mormor och morfar!



Lite som Cajsa fick.



Eddie fick lite till.

Och av sin mormor och morfar fick Cajsa denna jätte fina gungnyckelpigan!!



Visst är den söt.



Jag och Cajsa.



Jag och Eddie.



Lyckades fånga mannen och barnen på en bild med..

Nej nu ska jag ner till mamma och pappa och käka lite rester från igår. mums mums. Får ta med en matlåda till Andreas sen.

puss hej.


Kommentarer
Postat av: Ullrika

ja den var sööt

2011-12-25 @ 14:32:41
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0