Måndag igen.

Ska först berätta att jag är så stolt över min lilla kille Eddie. Han har nu sovit 2 hela nätter i sin egna säng i sitt rum.
Men han har dock somnat 21,30 (kan ju inte få allt) men vaknat 07,30. I morse så stog han vid våran dörr och tittade på oss sen hoppade han upp i sängen och låg och gosade mellan oss 30 min. Det får han gärna fortsätta med. Men jag vill ha han till att somna kl 20,00 på kvällarna hela förra veckan somnade han 21,30. Få se hur denna vecka blir!!

Idag så har vi varit på öppna förskolan. Nu ligger barnen och sover så då hamnade jag framför datorn får passa på när det är lugnt. Om 2 timmar ska vi till bvc med Cajsa det är dax för hennes 2 månaderskontrol. Hoppas att allt är bra med henne, men det tror jag allt.

Ja idag blir Eddie 23 månader och imon blir Cajsa 2 månader..

Så typiskt skulle gå in nu på F-kassan och fylla ivåra dagar för nästa år, har bara fyllt i till sista december. Så var webb sidan stängd stog inte hur länge... Så hoppas att den kommer igång igen snart..



Min tokiga prins.



och min lilla tjockis ängel!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

duktig han är, visst är de skönt när dom sover i sitt eget rum & skönt för er att han sover hela nätterna de gör inte Ronja.. kram

2011-12-12 @ 14:32:38
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0