Oj

En hel veckan sedan jag skrev sist.
Vad har vi haft för oss då??
I Fredags så åkte jag, Andreas och Cajsa till Ullared (Eddie fick vara hos mamma). Vi åkte kl 9,30 och var hemma igen 19,00. Fick köpt klart alla julklappar så det är skönt. I Lördags så åkte vi på loppis runda opch va hremma och tog det lugnt på kvällen. I söndags så åkte vi på julbord med mina föräldrar och sykon med familjer. Det va ju super gott som vanligt.
I måndags så gick jag med barnen till öppna förskolan sen på eftermidagen så åkte vi till öppna i Öggestorp.
Igår så va det dax för öppna igen med Sara och Oliver. På eftermidagen gick vi hem till min kusin Maria fikade och lekte lite. Idag har vi inte varit utanför dörren. Har haft en här från Tenhults möbler där vi köpte våran säng för snart 2 år sedan. Dragkedjan på ett överdag till madrasserna har gått sönder så de var här och bytte den. och så har jag vikt vårat berg av tvätt.  Nu har jag en kladdkaka i ugnen och min vän Anneli är på väg hit en sväng.
Andreas jobbar eftermiddag denna vecka som ni kanske förstår?..

Men imorgon är han ledig. då ska vi till tandläkaren med eddie på 2 års kontrol och på kvällen ska vi på julbord med mina goa jobbarkompisar. Eddie lämnar vi hos mamma denna gång.

Helgen som kommer ska vi bara vara hemma mysa och ta det lugnt.

puss hej..snart är det jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0