Pyssel

Vill börja med att gratulera min arbetskamrat Catarina med familj som fick en liten flicka inatt som ska heta Kelly.

Eddie somnade efter maten 12,30 vi väckte han 14,00. Helt slut efter lucia firandet.
När han sov så passade vi på att göra en omgång med knäck, vi har redan hunnit äta en omgång.

Och så gjorde jag en grön play doh lera till Eddie som han degade med när han vaknade.
Satte även ihop ett pepparkakshus. Som vi ska dekorera ikväll när vi har varit i affären och köpt lite godis.

Nu är Andreas ute på en spring runda.
Hör och häpna jag sprang en runda igår kväll har faktist lite träningvärk i låren idag. Ska ta mig en runda ikväll med så jag kommer igång med något. Ska föröka komma iväg 3 gånger i veckan tänkte jag..

p&k

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar: Wilma tar inte nappen

2011-12-17 @ 21:48:43
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

svar ; ja visst är dom fina :)

Jo Ronja åt jätte bra när hon var så liten med de var sen när vi börja få henne äta våran riktiga mat som hon började äta dåligt nu går de till o från..

Ja de ska bli kul o ses vi kommer nog ner på nyår med tror jag kram

2011-12-22 @ 14:48:47
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0