Baka

Baka baka liten kaka..

Eddie sov i 3 timmar så då passade jag på att baka lite. Testade nya recept som stog i den stora muffins boken som jag fick i julklapp.

Först så gjorde jag choklad muffins med mocka galsyr.



Ser smarrigt ut va?



Gött gött. (Har inte smakat än!)

Sen så testade jag att göra maräng muffins.
De blev inte så fina som på bilden.. (i boken)




Hade i hallon sylt så de smakade gott iallafall.

Eddie fick smaka på smeten.



Då blev han så här glad.



Och sen lite sur.



Det var allt för denna gång!!




Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

De såg goda ut :)

2011-02-02 @ 19:06:22
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Mamma

och fick jag smaka, NEJ det fick jag inte ...

2011-02-03 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0