Söndag 6:e Februari.

Helgen som varit.
Fredag.
Jag och Eddie va hos mamma på förmiddagen lekte och åt mat. Andreas jobbade 12-18 när han kom hem så åt vi Fajitas och tittade på en film , Vi la oss tideigt somnade runt 22.00.
Lördag.
När vi hade vaknat och va redo att åka iväg så va kl  bara 08,30 då åkte vi till stan ochh loppis. Men det blev inte så mycket fyndat. På vägen hem så hämtade vi mat på Sibylla gott va det men va mätt man blev. KL 16,00 traskade jag och Eddie hem till Aida och hennes dotter Emma. Erika och Hennes dotter Felicia kom också dit vi fikade och hade det trevligt. Men vilken buse Eddie va i jämförels med deras flickor. Vi traskade hemmåt kl 18,00 Eddie somnade ivagen. Han vaknade inte när Andreas  klädde av han. Så han fick sova en helvtimme sen väckte jag honom och gav han välling och så somnade han igen och sov till 07,15 imorse. Det är nog rekord. Så det va riktigt tyst och lugnt i tv soffan igår. Kl 19,00 kom Anneli så hon hann inte träffa Eddie. Vi tittade på slagern kl 23,00 gick Anneli hem.
Idag.
Så har vi städat badrummet och nedervåningen tagit en promenad. Andreas är snart klar med maten och Eddie ligger ute och sover som vanlöigt när jag sitter och skriver här.  Kl 16,30 ska jag gå på Zumba.

Hoppas att eran helg har varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0