Torsdag!

Nu är jag ledig i 4 dagar ska bli så skönt. Idag är det fullt upp är hos mor min för Chanel fick 2 valpar i natt. Så söta så. Sen kl 11 är det fika hos Sara Lilla Oliver ska äntligen få sitt paket av Eddie. Imon bitti åker vi till Finnerödja och stannar över helgen.

Innan idag när jag satt vid datorn så kom Eddie och han va helt blodig i händerna men va inte ledsen. Såg att han hade varit i badrummet och fått tag på en nagelsax som han hande klippt sog själv med i båda tummarna. Så nu är han omplåstrad det slutar ju aldrig att blöda.

Ieftermiddag ska vi in till stan en sväng och skicka paket och handla lite..
Ni får ha det så bra..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in hos mig om du har tid! <3

2011-02-24 @ 09:51:06
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0