Lördag

Idag vaknade jag och Eddie kl 09,00 så skönt med sov morgon. När vi hade ätit frukost så började jag att städa i köket. Kl 12,00 kom mamma hit och åt middag med oss sen så åkte vi till A6 och Ekohallen en sväng va hemma kl 16.00. Då fick Eddie lite mellan mål. Sen åkte vi till min kusin Maria och hälsade på en stund och så åkte vi därifrån och hämtade Andreas på jobbet kl 20,00. Eddie somnade kl 21,00, sen så har jag och Andreas legat i soffan och tittat på en film. Nu har Andreas gått och lagt sig han jobbar 9-22 imorgon.
Mina föräldrar har varit och ölbowlat i stan och nu är de på stora hotellet och har det trevligt jag lovade att hämta hem de ikväll så de ska ringa innan kl 00,00 så jag vet när jag ska åka. Så snart ska jag åka in till stan börjar bli riktigt trött..

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tusen tack Ida du är bäst så snällt at hämta os, då kunde pappa ju oxå ta en öl ha ha ha

2011-01-16 @ 10:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0