Nyårs afton är över.

Välkommen 2011!!
Det här kommer att bli ett toppen år det känner jag på mig!!
Eddie fyller 1 år, jag och Andreas firar 1 år som gifta, vi ska åka iväg på en kryssnig och i sommar ska vi försöka komma iväg på sweden rock festivalen.
Det som är lite tråkigt kanske är att jag ska börja jobba fullt igen 1 februari så nu har jag 1 månads ledigt kvar.
Och något som är jätte tråkigt det är ju att Eddie ska behöva gå igenom en operation....
Men han kommer bli så mycket bättre efter( tänka positivt). Ja så om en vecka bär det iväg till Göteborg igen..

Kvällen igår blev riktigt lyckad!!
Karin och Marcus dök upp strax efter kl 18,00 så då började vi med maten, tacos det blev jätte gott.
Sen spelade vi bowling på Wii jätte kul. Kl 20,00 var det dax för kaffe och kaka, så god blev den alla tyckte det!!
Sen så spelade vi lite mer Wii. Eddie somnade kl 23,00 och vaknade kl 08,00. Han vaknade inte av raketerna så det va ju bra. Den enda som va rädd för de va Nemo.. Kl 01,30 kom jag i säng och de andra va vakna till strax efter 03,00 Andreas va snäll och gick upp med mig och Eddie imorse. ( Karin och Marcus sover än..)

2010 SLUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0