Söndag 30 Januari.

Vilken vecka. Jag och Andreas har haft massor med egen tid.

Måndag. Jag och Eddie va och hälsade på hos mamma på förmiddagen. Sen kl 17,00 lämnade vi Eddie hos mamma på kvällen och så åkte jag och Andreas in till stan och gick på bio.
Såg meet the parents little Fockers. Den va jätte rolig.

Tisdag.  På förmiddagen gcik jag och Eddie till Öppna förskolan. sen kl 15,30 va det dax för Eddies 1 års kontroll och allt va bra med han de hörde inget blåsljud längre.
Han vägde 9015gram och va 78,2 cm lång.
På kvällen tränade jag och Lizette 1 timme.

Onsdag. Jag jobbade 6,45-17.00 kom hem en stund sedan iväg på ett 45 min långt spinningpass ,med mamma på kvällen.

Torsdag. Jag och Eddie gick till öppna förskolan och sen jobbade jag 13-19.

Fredag. På förmiddagen så åkte vi in till A6 och köpte lite maskar till ödlan och så åt vi på Mc Donalds. Köpte mig även ett par nya träningsbyxor. Sedan åkte vi till Huskvarna handlade lite på systemet inför kvällen. Och Handelade även på Willys till en smörgås tårta passade även på att köpa billiga bläjor 3 paket för 138kr.

Kl 17.00 lämnade jag Eddie hos mamma och pappa sen gick jag och Andreas hem till Annelii och Kim på lite för fest, Kl 20,30 skjutsade pappa in oss till stan och Harrys. Vi hade Vip biljetter till festen för den nya tidningen J nytt extra. Det va skoj vi dansade lite, spelade och drack öl. Vi tog en taxi hem kl 00,00.

Lördag. Vi mötte mamma på vägen till affären kl 10,00 så hon kunde lämna över våran son. Det hade gått jätte bra att ha Eddie över natten fast han hade varit vaken och krånglat en del.  När vi kommer hem står hela familjen Tolshagen på våran trappa och väntar. Då va det dax för Eddies andra 1 års kalas. Vi åt smörgåstårta och choklad tårta det va jätte gott. Och så fick Eddie en massa fina presenter kläder, bad och sommar leksaker. Kl 16,00 va huset tomt på folk och Eddie somnade som en stock. När han vaknade gick vi ner till mamma och pappa med resten av smörgåstårtan vi stannade en stund när vi kom hem så va det sängen som gällde.

Söndag. 8,20 vaknade Eddie och jag fick byta en rejäl bajsblöja.  Vi städade köket och badrummet tog en dusch. eddie fick bada lite. När Andreas hade vaknat gick vi ner till Konsum. Nu sitter jag här vid datorn, Eddie ligger ute i sin vagn och sover och Andreas står i köket och lagar mat. Lövbiff, pommes och bea sås blir det gött  gött.  Så får vi se va resten av dagen har att bjuda på!!!

Nu kommer det lite bilder..



Annelii och Kim på Harrys.



Jag och Andreas.



Kusin Ronja hjälper Eddie att öppna presenter.



Vilken puss min Eddie fick till här då.
Ronja tyckte om Eddies present.



Eddie äter tårta.



En stolt farfar Lasse med sina 2 barnbarn.

Ja det va denna vecka det..

Puss hej!!


Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

Ja den är jätte fin, snodde den från dig ;)



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra där faktiskt jag ska dit bara för barnmorskan tyckte jag var underviktig.. Får väl se i morgon..

2011-01-31 @ 17:56:08
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0