Söndag.

Idag har det varit full rulle hela dagen. Kl 08,35 slog jag och Eddie upp våra blå. Kl 10,00 träffade vi Lizette på gymmet och körde ett pass. Sen hem och laga mat, äta, duscha. Ner till Andreas jobb med matlåda tog en kaffe. Träffa Frida, Peter och Haldora på A6 och fika på IKEA. Sen hem och hämta Nemo sedan vidare till mor och far. För fruktsallad och bad i poolen. Hemma igen kl 20,00 så jag hann se Solsidan som började idag.  Lill skrutten somnade för en halvtimma sedan jag ska snart gå och knyta mig med. Upp och jobba imon 8-13...

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar : Jo då nu kom ditt namn med ;) heh..

2011-01-20 @ 08:12:43
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0