Träning

Jag måste ta tag idet nu.. Har nästan inte tränat på 3 veckor (jul och nyår). Så idag gick jag och min kära kusin Lizette till gymmet och körde igenom ett pass, så gött få se om man har träningsvärk imon.

Imorgon åker vi till Göteborg kommer hem på onsdag igen om allt gått/går bra. Men det tror jag allt att det gör.

Det är dax för Eddie operation. Så på måndag är det undersökningar, tisdag opereras han och på onsdag efterkontroller och hemfärd.
På Onsdag är det även Eddies 1 års dag tänk att tiden har gått så fort sedan han föddes och så mycket har ju hänt!!
Men lite tråkigt att den firas på sjukhus..



En nyfödd Eddie.



6 månader .



Nästan 1 år gammal!!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

hoppas allt går bra :)

2011-01-08 @ 13:48:24
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0