19:e Juli

Får gratta min lillebror som blir 25 år idag!!
Hoppas att du har det gött i Grekland.

Idag så åkte mamma och pappa till Danmark men innan de åkte så lämnade de av sina hundar här. De har 3 st.
Så jag känner mig lite låst här hemma med 4 hundar och Eddie,( och Andreas jobbar eftermiddag) men snart så kommer Sara och Oliver förbi och leker lite och ta en kvälls promenad.

Idag på förmiddagen så tog vi en fika ute i trädgården medans solen lyste. Sen åkte vi in till A6 en sväng och gjorde armbandet på min klocka lite mindre. Och så gick vi in på 3 så blev jag med en Iphone 4!!
Så nu ska jag hitta något fint skal till den, de hade en massa fina i Ullared men då hade jag ju ingen. Vill ha ett rosa eller något med glitter och döskallar!!







Den här var ju lite rolig.


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar : Ja nu är de bara golvet o golv listerna kvar :)

2011-07-22 @ 14:11:24
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0