22 Juli

Måste först säga grattis till min arbetskamrat som blivit mormor idag till en liten pojke.

Idag när Andreas slutar jobbet kl 18,00 så ska vi åka till Karlskrona.
Ska bli skönt att åka ner till havet och stugan ett par dagar.



Hade Erika och hennes dotter Felizia här i måndags på lite fika så då bakade jag lite.
I onsdags så va min kusin Maria här med sina söner så det va ju bra att jag hade lite fika hemma att bjuda på.
Vi har haft mamma och pappas hundar här sedan i Tisdags, men så upptäckte vi att båda tikarna började löpa inte kul att ha med de till stugan så nu har jag lämnat av de hos mammas kompis Katarina. Så det blev bara 2 hundar vi ska ha med oss till KIarlskrona.



Eddie tycker mycket om hundarnas bur som vi ska /skulle ha de i i bilen.
Han går in och stänger och lägger sig till rätta.

Ni får ha en bra  vecka det ska vi ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0