Fredag!!

Jahopp va ska jag skriva idag då..
Jag har jobbat kväll denna vecka och det har varit underbart med tanke på det fina väder vi har haft.
I Måndags så va vi hemma och bada i trädgården.
I Tisdags så åkte vi till Tenhultsjön.
I Onsdags så kom mamma och pappa hit på lite fika när de hade åkt så åkte vi till Åsasjön i Taberg med Fredde.
I går Torsdag så va vi hemma igen Sara och Oliver kom förbi och lekte och badade. När de gick hem så följde jag de och Eddie somnade. Då kom Fredde hit och badade och så grillade vi fläskfile grillspett super gott blev det.
Idag är det Fredag. Och regnet har dragit in över landet.
Idag så har Eddie varit sur och grinig hela morgonen och jag är sååå trött. Tur att jag är ledig idag!!
Imorgon är det jobb 9-13 och Eddie ska få vara hemma hos min kusin Lizette och leka hela förmiddagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0