Frisk igen!!

Ja nu märks det att lillemannen är frisk igen.
Fullt ös medvetslös har det varit idag!!
Vi tog en promenad med Sara och Oliver till hembygdsgården och fikade i förmiddags det va mysigt. kl 15,00 va vi helt slut och somnade både 2 i sängen kl 17,,30 väckte jag Eddie så det blir nog en sen kväll idag.
Nu hjälper Eddie Andreas att klippa gräset.
Blev helt plötsligt väldigt sugen på cola funderar på att åka ner till affären och köpa en..

Håller på att försöka rensa och städa på mitt hobby/sy rum. alla dessa kläder som jag har överallt. Har slängt 1 och en halv säck med tygstuvar ochrester som man sparar på. En del av kläderna är ju märkes kläder så det vill jag försöka sälja på tradera innan jag slänger. Eller kanske skulle göra ett försök att sälja det här i Tenhult på loppisen.

Jahopp i full galopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0