Hemma igen!!

Ja i frdags så åkte vi till Karlsrona va framme kl 22,30 så det va bara till att bädda sängarna och gå och lägga oss.
På lördagen så tog vi oss en sväng in till Lyckeby köpte mig 2 st fina klänningar. Ska på bröllop i September då kommer jag bara ha 3 veckor kvar tills bebis tittar ut men tror allt att magen kommer att få plats i dessa..
På kvällen hade vi film mys isoffan. På söndagen så åkte vi till affären och handlade lite sen så cyklade vi en sväng käkade pizza och plockade blåbär och hallon som det fanns gott om på ön.
På måndag så lagade Andreas köttfärs sås och spagetti. Kl 14.00 kom min bror Niklas med familj och kl 16,00 komk resten av min familj mamma pappa och 2 bröder. Så då fick de lite mat imagen. Vi tog det lugnt på eftermiddagen solade på altanen och gick en promenad till havet frammåt kvällen.
Igår efter frukost så åkte vi till en camping med badplats. Vi badade fikade och käkade lunch. och solade.
Vi va tillbaka vid stugan på eftermiddagen vi tog det lugnt käkade igen på kvällen satt ute till 22,30 sen va det dax att sova igen.

Idag kl 10,00 så va bilen färdig packad och vi åkte hemmåt igen.

Så nu är man inne på andra semester veckan.

Postat av: Ullrika

Svar : Ja de är mycket finare, dörrarna vi hade innan var ju så grymt fula.. Ja de blev jätte fint där inne :) Ja de är skönt! Ja hon är så söt, ja nu är de inte långt kvar tills ni kommer o får hålla henne ;) Har inte hunnit kolla igenom alla kläder hon har men om ni ska köpa kläder ta den minsta storleken ;) kram