Sjukhus.

Ja där har Eddie och jag tillbringat natten.
Eddie började ju att spy i måndags morse. 13 gånger totalt så 1 gång i timmen kan man ju säga och inget fick han behålla.
När han vaknade i Tisdags (Igår) så fortsatte det. kl 13,00 fick vi nog och åkte till Ryhov och akuten. Vi blev inlagda så Eddie fick dropp.



En trött kille på sjukhuset igår iväntan på dropp.
Man kände verkligen inte igen han. Han sov mest hela dagen och när han va vaken så låg han och stirrade framför sig.
Så fort någon annan än jag tog i han så gallskrek han så det har varit 2 jobbiga dygn.



En trött kille hemma igår. Så här ligger han och sover nu.
För igår kväll så kom febern 39grader och det hade han i morse med..

Men han har fått behålla mackan han åt igår och i morse han åt även lite yoghurt.
Han spyr ju inte längre och det är ju skönt men nu bjasar han desto mer och det kan han ju göra någon vecka framöver. Inatt bytte jag på han varannan timme så jag är rätt så slut nu med.

Men nu så ska ni få se lite roliga bilder så hoppas vi på det bästa..



Så här lätt va det att ta kort på Eddie på midsommarafton med krans på huvudet..



Vill inte..



Så Gucci fick vara model.



Andreas födelsedags tårta!!
Super god.



Andreas kladdkake tårta som vi bjöd mamma och pappa på.



Härom kvällen när jag och Andreas skulle äta kvälls mat så blev det så här...
Gissa vem som åt vad??

pannkakor med glass, sylt och gräde. eller
knäckebröd med grönskaer och aromat krydda!

puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0