Torsdag den 28:e Juli

Tänk att snart har hela Juli gått redan.. Vart tar tiden vägen? Aja på Måndag är det den 1:a Augusti och jag går in på min 3:e semester vecka.

Då bär det iväg till Finnerödja ett par dagar.
Eddie fick ju en ny kusin i Lördags kväll en liten tjej som fick namnet Wilma.
Så första stoppet blir hemma hos Andreas bror Mattias med familj så vi får mysa och lukta på lite bebis, (kommer ju inte längta ihjäl mig efter våran bebis då).
Sen ska vi hem och bo hos Andreas föräldrar. Så Eddie får umgås med sin farmor och farfra lite.

Idag ska vi in till Jönköping och sova en natt på John Bauer hotel. Vi fick en gratis natt när vi köpte våran bil förra året såg att den brinner inne nästa vecka och det här var enda chansen att utnjytja den så lika bra att passa på.
Längtar redan till frukost buffen imorgon, (jag som älskar frukost). Så ikväll blir det till att gå ut och äta något gott på en resturang.

Imorgon ska vi åka till Hjo över dagen och träffa Andreas föräldrar. Åka till Bison farmen och fjärilsmuset.
Gå på stan och kanske bada om det blir fint och varmt väder. Men det vet man ju aldrig med den svenska sommaren...



Dessa 2 bilder är tagna på Eddie för ganska exakt 1 år sedan.



Min sötunge nu!!

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0