trött!!

Igår kväll va ju Robert och Lotta här och grillade och drack gott. Kl 20,30 åkte de hem. Så 21,10 gick jag och Eddie och la oss och tur va väl det för kl 00,15 vaknade Eddie han hade magknip skrek, gnällde och fiste så där höll det på i ca 3 timmar. När vi äntligen somnat igen så vaknar jag av att jag har ont i magen så vi låg och fes om varandra.. Måste vara något med maten vi åt igår, Andreas har till och med fått springa på toa ett par gånger.

Ja så trött är man idag med.

Idag så har vi varit på a6 en sväng Andreas köpte sig en klocka för presentkorten han har fått av mig och han hittade en riktigt fin en! När han hade betalat och va klar så kom han ut med en klocka till mig med! En rosa jetset.

Tack tack älskling!!



Såå fin!

Nu ikväll ska jag jobba.. 15-22,15
så ska nog försöka blunda ögonen en stund innan jag ska iväg.
puss hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0