Bä bä ull!!

Oj nu var det ett tag sedan. Tänk att på Lördag är det redan 2 veckor sedan vi kom hem från Bulgarien. Tiden bara springer iväg.

Va har hänt sedan sist, (förutan jobb?!)..
Jo förra helgen så va Andreas föräldrar här och tog hand om Eddie medans vi jobbade och det hade gått jätte bra.
I måndags så åkte jag , Andreas och Eddie till statsparken. Tittade på djuren gick in på fågel museet och så fick Eddie leka i lekparken.

Imorgon ska jag och Eddie åka in till stan och träffa Karin och ta en fika har inte sett henne sedan nyår, som skat tiden bara springer iväg.

Idag fick vi inbjudan till Fridas och Peters bröllop den 24 September. Ska bli riktigt kul att gå på det!!
Vi hitta en fin klänning att ha då, Men inte lätt att köpa någon nu då jag inte vet hur tjock jag kommer att vara.

Bara 3 veckor kvar till bf då.

Bä bä vita lamm har jag sjungt för Eddie ett par gånger nu och ikväll när jag nattade honom så sjöng han
bä bä ull,,,
Det kommer mer och mer ord från honom det är så roligt.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0