Regn regn och åter regn.

Ja idag så har det regnat hela dagen så tråkigt.
Vi hade tänkt åka till statsparken men det va ju ingen som ville i detta väder.
Så istället så åkte vi en sväng till Ekohallen, Olssons och sist Monkey town.
Där tyckte barnen att det va kul de busa runt för fullt.
Eddie har bara sovit ca 30 min idag så får se hur tidigt han somnar ikväll..
Nu har vi ätit middag. och om en timme ska vi ner till Familjen Rosenberg och fira min lille bror som fyller 17 år idag.
Tänk när man va 17 år det va tider de. Jag träffade faktiskt min man Andreas när jag va 17 år. Så den 25:e Augusti  har vi 11 års jubleum.
Så Linus du kanske träffar din blivande fru i år!! haha

puss hej!

Kommentarer
Postat av: suzi

Ha ha familjen Rosenberg, jag tänkte va då det är du ju själv, men det var ju ett år sen du blev en Tolshagen .

2011-06-19 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0