Tisdag kväll.

I söndags efter kalas så va eddie trött och jag jätte mätt så vi gick och la oss när vi kom hem.
I måndags så jobbade jag hela dagen 8-19.
Andreas jobbar eftermiddag denna vecka så Eddie va hos mamma igår. när vi kom hem så gav jag hann välling och efter det så somnade han. Och jag gick och la mig strax efter det.
Idag så har jag jobbat 8-18. Nu sover Eddie och jag sitter vid datorn en stund. Ska snart gå och lägga mig. Imon så är jag ledig ska bli skönt det.
Ringde på en annons på blocket innan en tvilling vagn den fanns kvar så vi åker nog och hämtar den på Torsdag. 1500 kostar den och det va ju ett bra pris!!
Så på torsdag ska vi på midsommar firande på öppna förskolan sen så blir det till att åka till Gränna en sväng, (och hämta vagn) sen är det jobb 17-22.15.

Tänk att på fredag är det redan midsommar. Vi är lediga då vi ska bara vara hemma och ta det lugnt och äta gott vi åker nog en sväng till hembygdsgården och dansar runt stången.

over and out!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Du får slänga upp en bild på vagnen :)

2011-06-21 @ 21:47:06
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Svar: Nej vi hittade inget där, Mattias skulle höra med han vad han önska sig men tror han glömde de, vi får försöka fixa nått tills vi ses nästa gång :)



Tack själva de var jätte kul kram

2011-06-21 @ 21:49:02
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0