Vilken sovmorgon

det blev igår. I lördags när jag kom hem från jobbet så sa jag till Andreas imorgon så har jag sovmorgon bara så att du vet. Och det fick jag kl 11,00 klev jag ur sängen igår. Kan inte komma ihåg när jag sov så länge sist innan Eddie va född iallafall.. När jag hade gått upp och kviknat till lite så åkte vi in till stan och köpte med oss kina mat hem hämtade Linus på vägen och så käkade vi efter det så blev det kaffe och glass.

På kvällen så tog vi oss ett bad i mor och fars pool. sen så nattade jag Eddie 19,30 och vi tittade på en film innan jag slocknade.
Idag så gick jag och Eddie upp 06,30 kl 09,00 gick vi förbi sara och hämtade henne och Oliver och så gick vi till lekparken, där det blev lek och fika.
Nu har vi ätit ska ut och sätta mig i solen en sväng nu.
För kl 16,45 ska vi vara på bvc med Eddie så han får sina 18 månaders sprutor.

Denna vecka är det kvällsjobb. Så idag blir jag lite sen till jobbet då vi ska till Rosenlund.

Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0