Fredag.

Ja så va det fredag igen och veckorna bara springer iväg.
Idag så sov Eddie till 07,20 så nästan en timmes sovmorgon fick jag...
Idag så har jag och Sara med våra pojkar vari tpå musik lekis i Allianskyrkan. 10-12, de har det där varje fredag.

innan vi skulle gå iväg så släppte jag ut hundarna som vanligt. När vi skulle gå så kom Nemo men inte Gucci. Vi ropade och letade sen ringer pappa och säger att hon är där. Då har hon gått dit själv. Han skjutasde hem henne så kom vi iväg.

Nu blir det till att äta lite mat sen ska vi ta och slänga en massa skräp på tippen. Förstår inte var vi får allt skit ifrån.
Min snäll bror va här med släpet innan.  Och ikväll ska vi äta något gott och titta på film.

Puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0