Hinner inte

blogga så mycket nu för tiden. Dagarna bara springer förbi... När jag har jobbat så är jag så trött när jag kommer hem och då orkar jag inte sitta vid datorn. Men idag är jag ledig.

Det va planerat att jag och Eddie skulle hem till Sara och Oliver på lite fika, men icke Eddie spydde igår kväll och imorse så de ville inte ha besök av oss. Så typiskt.  Hoppas att det är något han har ätit bara så det inte är influensa..
Jag ska nog in till stan i eftermiddag och hälsa på Anneli (Eddie får stanna hemma med Andreas). Så får jag mitt fika ändå.. Hah

NI får ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Toshirr

Very nice site. Well laid out.

2011-07-01 @ 11:56:11
URL: http://toshirr.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0