Loppis!!

Japp idag så hämtade jag mamma kl 9,00 så åkte vi mot staden.
Vi hann med kultur huset, det nya stället (som visst öppnar nästa vecka), torget, olssons och Erikshjälpen.  Och lite fika förstås. Sen lämnade jag av mamma hos mormor och morfar kl 13,00. Sen åkye jag hem och lagade mat.
Blev flygande Jakob med ris så gott blev jätte mätt.

Ikväll jobbar jag 17-22,15. Så ska nog ta och väcka min man snart så han hinner piggna till innan jag ska ge mig av.
Han jobbar 20-09 imon bitti.  Så mamma och pappa kommer hit ikväll och ta hand om Eddie när Andreas går till jobbet och tills jag kommer hem..  Så bra att vi kunde lösa detta. Så va 4:e vecka blir det så här..

puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

funderar på att kanske skaffa en blogg med lösenord så bara dom jag vill ska kunna läsa o ha o skriva om ronja o graviditeten men vi får se..

2011-03-19 @ 20:52:26
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

vsg ;) menar inte att ni måste kommentera alal inlägg men nån gång i bland ;) kram på er!

2011-03-21 @ 13:19:30
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0