Lördag

Idag gick hela familjen upp 6,30 när Andreas klocka ringde. Han jobbar 7-20 idag så han va snabb iväg till jobbet.
Jag och Eddie tog det lugnt åt frukost och myste i soffan. Sen gick vi promenad med hundarna sen hem och lämna de, sen lämnade jag Eddie hos sin mormor. Och så jobbade jag 9-13. Skönt med ett kort pass på lördagen (men det blir mindre pengar). När jag kom hem till mamma och pappa för att hämta Eddie så va maten klar. Gott va det och så blev det en matlåda över till Andreas så jag och mamma tog oss en promenad efter maten och lämnade mat till han. Väl hemma igen så tog jag en promenad me hundarna. Sen surfade jag lite på datorn sen tog jag bilen ner till Konsum och handlade lite gott till kvällen. Vi ska titta på melodifestivalen. Undra vem som vinner?? Lite svårt det där..

puss och hej.



En förvånad kille.



Eddie äter glass.



Eddie i sina fina super man kläder han fått av Elias.



Eddie och Elias äter mat hos mamma.
Elias är mammas dagbarn.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar: Ja jag lovar o skriva kön om vi får reda på de :) ni får göra vad ni vill med dom kläderna ni fick, de är inget där vi ville ha kvar, vi sparade de vi ville ha :) kram

2011-03-14 @ 12:58:11
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0