Måndag igen.

Idag så gick vi upp 06,15. Jippi or NOT.
Kl 10,00 kom Sara och Oliver förbi vi fikade lite på en kladd kaka som jag slängde ihop kl 09,00.
Den va god och kladdig.. Sen tog vi en promenad ner till bibblan jag lämnade tillbaka en bok jag lånat.
Nu lagar Andras mat, Eddie sover. När vi alla har ätit så ska vi gå ut och fylla släpet med skräp sen blir det till att åka till tippen. Ska bli skönt att bli av med allt skit.

Ikväll är det personal möte på jobbet. Börjar kl 18,00 få se hur länge det håller på..
Ledig idag och på fedag. Jobbar heldag tisdag,onsdag och torsdag och så är det jobb i helgen med.

Nästa vecka ska jag och Andreas åka iväg på en 22 timmars Paradis kryssning som vi fick i bröllopspresent. Nu ska de äntligen bli av. Men Eddie få stanna hema hos mormor och morfar. Det blir första gången som vi ska lämna bort han så länge 2 nätter blir det. Men det ska nog gå så bra så. Eddie hade sagt mormor i helgen när han va där.
Min lilla kille börjar att bli stor han pratar en massa.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0