Fredag 6: Maj.

Idag gick vi till öppna. När vi kom hem så åkte vi till A6 en sväng och handlade lite väl hemma igen så gjorde jag en taco paj..
Sedan va vi ute hela eftermiddagen. Andreas klippte gräset, Eddie var helt salig och med överallt.
Kl 16,30 kom mamma och hämtade mig. Vi åkte in till stan och hämtade våra bio biljetter, fikade och köpte godis sedan såg vi på filmen. Den va jätte bra, rolig och lite sorglig. Se värd helt klart.
Efter filmen så åkte vi upp till A6 en sväng Mamma hann precis köpa sig ett par skor innan de stängde.

Imon så ska jag jobba 9-13.
Sedan kl 14.00 kommer Anneli hit vi ska äta upp resten av tacopajen. Och prata en massa skit, vi såg senast i Januari helt sjukt va tiden springer iväg.

puss hej..



Eddie och Andreas på gräsklipparen.



Detta kort fick jag av mina föräldrar när jag fyllde.
I det ingick det bio och middag.
Och...



Den hära one picen..
Lööve it!!



Min goa unge som hade frukt stund innan idag ute i solen!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt att du blev nöjd med din present ..

Vilket fint kort på Eddie han ser så stor ut tiden springer iväg, man får ta vara å den och leva i nuet puss o kram..

2011-05-08 @ 12:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0