Hemma igen!!

Ja vi har varit i Bulgarien
21-28 Maj, lördag till lördag.'
Allt har gått jätte bra.
Vi hade mellan 22-27 grader varmt på dagarna men kallt på kvällarna hade på mig en tröja när vi va ute och gick.
I vattnet var det 11-13 grader de första dagarna så det va en dag då vi inte badade alls. Men framåt slutet på veckan så va det runt 19 grader. Men det blåste mycket sista dagen va det röd flagg vid havet så fick man inte bada.
Lite bruna hann vi bli iallafall. Och lite shoppat fick vi..

Till mig..

2st Ed Hardy linne,
ett vanligt linne,
en svart PEAK zip tröja,
2 par solglasögon.

Till Andreas..

2 st PEAK luv tröjor,
2st skärp.

Till Eddie...

2st Adidas dräkter
1st Disel dräkt
1st Ed Hardy t-shirt
1st quiksilver t-shirt
1st Ferrari t-shirt.

Det va säkert lite mer som jag inte fick med här..



I flygplanet på väg ner.



Eddie leker lite.
Dessa hästar hade de framför hotellet.



Och denna lekställning på baksidan av hotellet nära poolen.
Så det va inte en lugn stund mer än den timme som Eddie sov på dagen.



Eddie på väg ner!!



Oj en gravidmage.. (Bild tagen uppifrån).



Min unge som är på upptäcktsfärd!!

Puss hej..

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 19:25:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0