Torsdag 5: Maj.

Jaha. Va har hänt sen sist.
Jo igår så hade vi onsdags mys med Sara och hennes son Oliver som vanligt.
Vi tog bussen in till stan som går KL 10,26.
Vi fikade på subway. Det blev tonfisk macka dricka och en cockie.
Sen var det dax för baby simmet. 5  gången redan avklarad av 9 gånger.
När vi va hemma igen strax innan 15,00 så åt Eddie middag.
Sen så jobbade jag 16-22,15 igår kväll.

Idag fick jag sov morgon. Gick upp 9,40 väldigt välbehövligt måste jag säga.
Vi åt lite frukost, städade och rensade bland Eddies leksaker och flask låda.
Efter middagen så gick vi El ljusspåret 2,5km. Så sov Eddie 2 timmar han har precis vaknat nu.
Och idag är det jobb 17-22,15 som gäller.

Imon är det fredag och ledig dag. Jag och mamma ska på bio imon. Det ska bli mysigt. Vi ska se hur många lingon finns det i världen..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Den filmen var bra :)

2011-05-05 @ 16:33:20
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0