Valborg

I Torsdags när jag hade slutat jobbet kl 17,00 så satte vi oss i bilen och åkte till Finnerödja till mina svärföräldrar.
När vi kom fram så åt vi lite kvälls mat. Somnade runt 22,30.


I Fredags så  åkte vi till Laxå en sväng och hälsade på hemma hos Kristoffer och handlade lite. Sedan så grillade och solade vi. Eddie va ute och lekte i snadlådan hela dagen. ( Har nog aldrig sett en skitigare unge). Så kl 18,00 blev det ett bad för han och välling efter det. Sen sonnade både han och jag kl 19,30.


I Lördags så kom Andreas bror med sin familj förbi. Deras dotter Ronja fyller 2 år nu i Maj så vi hade öpt med oss presenter till henne som hon öppnade och blev glad över. Även jag fick presenter för jag fyllde år i Tisdags. Av Lasse och Lillemor så fick jag pengar så jag kunde köpa vad jag vill. Av Mattias och Ulrika så fick jag ett jätte fint bebis täcke/filt som jag önskat mig till bebisen i magen. Eddie fick en av de när han föddes och nu kommer bebisen också att få en. Jätte fint var det. (Ulrika har sytt det själv) Sen så grillade vi idag igen. Och va ute och lekte hela dagen.

Idag Söndag så gick vi upp kl 07,00 10,20 var vi på väg hem. När vi åkte förbi A6 så stannade vi på Mc Donalds och köpte med oss mat hem.

Veckan som kommer är min efter middags vecka. Ledig Fredag och jobb i helgen.

Imon ska vi in till Ryhov.
Eddie ska på ultraljud och kolla upp sitt hjärta lite, sedan är det en kontroll om ett år och efter det om allt ser bra ut så blir han friskförklarad. Ska bli så skönt när han blir det. Så håll alla tummar och tår att allt ser bra ut!!

Nu komer det lite blider från helgen.



Eddie i snadlådan.



Eddie med sin farfar och geten.



Eddies kusin Ronja med sin pappa Mattias.
( Hoppas att det är okej att jag lägger upp denna bilden)



Datorn segar får inte upp mer bilder så detta får bli den sista.




Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ja de är okej, snodde bilden av dig ;) Hoppas du vart nöjd med filten o bebis grejerna :) kram

2011-05-02 @ 14:00:46
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0