1:a December

ja imorgon är det 1: december.
Jag har verkligen varit riktigt hurtig iår när det gäller julen.
Lussekatter är bakade, knäck,kola och choklad har vi gjort.
Har gjort egna julkort som vi postade nu ikväll.
Julgardiner och stjärnor fick jag upp i fönsterna en veckka innan advent.
Igår så gjorde jag en dörr krans.
Och idag så har jag klätt julbocken som  Eddie döpte till Mu han tyckte nog att den såg ut som en (häst). haha

Trodde aldrig att jag skulle hinna med så här mycket med 2 barn.
Det gäller att vara effektiv.
Och imon ska jag prova på att vara 3 barns mor ett par timmar.
Min vän sara har en tid hos läkaren så jag ska ha hand om Oliver under tiden. Så jag ska förbi och hämta Oliver imon någon gång mellan 9-9.30 så tar jag med mig barnen till öppna så hämtar Sara han där. eddie och oliver får åka i dubbelvagnen så tar jag Cajsa i bärselen. Det är ju inte så långt dit.

Nu nattar Andreas Eddie, hoppas att han somnar fort för vi ska ha myskväll i soffan med pepparkakor,glögg och en bra film.



Kransen.



Bocken Mu.



Kvälls bild!

Puss hej.




Kommentarer
Postat av: Ullrika

fint!

2011-12-01 @ 14:24:32
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0