Glädjande besked.

Idag så fick vi en liten/ stor julklapp i förskott. Av Andreas föräldrar. 20-25 kg kött. (gris).
De har nu slaktat sina 2 sommar grisar och så ska vi få en halv gris ca. Så idag har de packat och malt färs.
Tack så jätte mycket nu har vi så vi klarar oss fram till sommaren!!

Andreas kom upp kl 15,30 idag (han har jobbat natt i helgen.) Han kände för att hitta på något så vi bestämmde oss för att åka in till stan och julskyltningen.
Det regnade och blåste vi gick snabbt igenom allt på mindre än en timme. När vi kom hem så myste vi framför tv med kaffe, glögg, pepparkaka, ost och kex. Nu har jag nattat Eddie somnade nästan själv. Idag börjar Andreas jobbet kl 22,00 då ska jag ta och mata Cajsa  sen blir det sängen för oss också är så trött..

Imon ska jag och barnen gå till det nya öppna förskolan för jag har en bvc tid till Cajsa kl 11,00 så det passar ju bra att gå dit då.
På tisdag kväll är det dax för mamma träff igen vi ska binda dörr kransar. annars har vi inget mer bestämt i veckan. jo vi ska ju på julbord på söndag med min familj det ska bli mysigt..

puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0