Jobbigt

Ja det har varit ett par jobbiga dagar. Då Eddie har varit avundsjuk (tror jag) på Cajsa så fort han får tillfälle så ska det slås nypas rivas kastas skaer på henne och helst i ansiktet...
Skäller man eller säger till han så skiter han i en eller bara skrattar..
Är det någon som har några bra tips på hur man ska få han att sluta så motages det tacksammt.
Ska till bvc imon, Cajsa blir 4 veckor och ska vägas och mätas får fråga där hur vi ska hantera detta..
Imorgon kväll kommer även alla mina arbetskamrater hit på lite kvälls fika, mys och bus!

Eddie vägrade att somna inne idag så jag fick ta en snabb promenad med vagnen och då somnade han bums men lite väl sent. han ligger ute och sover nu. Ska ta och väcka han snart så jag får han till att somna itid ikväll. Andreas jobbar eftermiddag denna vecka. I helgen så har vi inga planer får se vad vi hittar på. Men det blir nog till att höst städa trädgården få upp alla löv och tömma poolen.

Tog lite kort på barnen i måndags eftermiddag för på tisdag ska jag med några andra mammor till Hildas rum på scrapbooking kväll och på schemat så står det julkortspyssel det ska bli mysigt och kul.
Har mejlat över korten på framkallning och ska hämta de på A6 imorgon. Hoppas att jag fick till några bra.

Kan bjuda på ett kort på Eddie.



sötnos.


Kommentarer
Postat av: Ullrika

de där med att dom bara skrattar eller inte bryr sig känner jag igen på Ronja men hon är dock inte elak mot Wilma

2011-11-09 @ 17:37:47
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Svar: jag köper oxå från tradera men hitta inga för 1 kr ;)

2011-11-11 @ 19:26:52
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0