Lördag kväll.

Denna vecka har bara sprungit iväg som vanligt.
Måndag tisdag förmiddag har vi varit på öppna förskolan. Tisdag kväll kom Annelii förbi på kvällen och umgicks.. På onsdag eftermiddag så gick vi hem till Petra och lekte lite. På förmiddagen så tog vi en långpromenad med Sara och Oliver. I torsdags så gick jag med barnen till det nya Öppna och sedan vidare till bvc. Cajsa hon växer och frodas hon hade gått upp 400 gram så nu väger hon 4810 gram och 54,5 cm lång. På kvällen kom alla jobbar kompisar hit vi åt kvällsmat och fikade och mycket bus med Eddie blev det.
igår så sov hela familjen till 9.30 Andreas jobbade 12-18 så jag mötte upp mamma på A6 köpte farsdag presenter och hämtade ut korten jag framkallat. Och handlade lite mat. Sen kom Sara och Oliver på lite bus. När Andreas kom hem så var varma mackorna klara. Han nattade Eddie kl 20.00 och han somnade på en gång. Hade inte fått han till att sova något på dagen. Idag så va vi på loppis på förmiddagen och sedan va vi ute i trädgården och krattade ihop/upp alla löv och klippte gräset en sista gång inför vintern. Så nu är gräsmattan grön och fin igen.Sen tog jag en promenad med Sara till Konsum och köpte lite lördags godis. kl 17.00 åkte Andreas med Fredde till stan de är på bio nu. eddie somnade 19.30 men jag fick natta om han igen 20.00 så hoppas han sover för natten nu. Då han inte sovit middag idag igen.. Imon ska vi på farsdag middag hos mamma och pappa kl 14.00. Annars inget bestämt än..

ja det var denna vecka.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0