Pengar

Ja igår kom pengarna från f kassan . Man blir inte rik av att vara föräldra ledig. Räkna ut att jag får ca 700 över när alla räkningar är betalda, bilen tankad mm. Och så ska de räcka till den 27: e nästa månad. Får leva på ca 200 i veckan. Andres får betala alla julklappar i år på sin december lön . Så det blir allt fattigt ett tag framöver. Då vi köper julklappar för ca 200 per person så blir det över 3000 kr. Så jag och Andreas byter inte i år . Vi hade viljat tatuerat oss i jul men det får vänta. Måste ju få dit Cajsas namn på armen med. Vi ska till Egypten i februari och resan ska vara betald sista dec... Oj hur ska detta gå?! Många funderingar kring pengar nu... Aja annars då??

Cajsa är fortfarande förkyld och har börjat hosta lite nu med. Tycker så synd om henne. Denna vecka har det bara gått bättre och bättre mellan Eddie och Cajsa. Skönt att han börjar att vänja dig vid att hon finns i familjen.

Idag kl 08.00 gick jag spåret med barnen och min kusin Lizette. Det var en bra start på dagen. Försöker gå en timmes lång promenad om dagen nu. Hoppas på att lyckas gå ner 5 kg till innan resan, få se hur det går nu i juletider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0