Söndag.

Ja i Fredagskväll så kom Frida,Peter och deras söta dotter Haldora hit. Vi åt kvällsmat och barnen lekte de fick även se kort från deras bröllop som va hade tagit. Kl 20,00 åkte de hemmåt och då var det sängen som gällde för Eddie jag tittade på Idol och Andreas sprang en sväng innan vi la oss.
Igår så vaknade vi strax innan kl nio. Vi åt frukost och åkte till Konsum och handlade lite till middagen. Kl tio så kom Andreas föräldrar och bror Mattias hit. Vi fikade åt mat och fikade. Och så fick de leka och busa med Eddie och mysa och gosa med Cajsa.
Cajsa fick så mycket fint.
Eddie med en pippi tröja och traktorer.



Av Mattias med familj så fick Cajsa dessa kläder.



Av Kristoffer denna body.



Av Caroline och Robin detta sett.



2 små söta klänningar från sin farmor och farfar.



Hon fick även en pyjamas, tights och en body.



Bäddsettet fick hon av sin farmor och farfar, nallen av Mattias och Ullrika och haklappen av sin faster Caroline..



Eddie i sin fina pippa tröja.
Nu har både jag Eddie och Cajsa en!!

De stannade till kl 15,00.
På kvällen så skulle Andreas iväg på lite fest så jag gick hem till mina föräldrar.
Min moster och kusiner var på besök så det va kul att träffa de. Rikke hade köpt en present till Cajsa med.



Body och söta leggings.

Vi blev bjudna på mat. Fläskfile och potatisgratäng. Super gott var det.
Eddies kusin Filippa skulle sova över så det var fullt ös och bus på de.
Trodde att Eddie skulle somna ivagnen hem men det gjorde han inte. Vi var hemma ca 21,30 och han somnade i sängen runt 22 tiden så det blev sent för han. Men skönt idag då vi vaknde kl 09,00 alla 3. (Jag, Eddie och Cajsa).
Andreas fick sova i källaren för han varit på fest och han kom upp strax innan halv tolv...

Idag har vi varit ute och lekt i trädgården och ätit mat från krogen. Nu försöker Andreas att natta Eddie. Runt tre tiden kommer min kompis Anneli hit på lite fika ioch tjat. Ska bli mysigt längesedan vi sågs nu..

Det var allt för denna gång.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0