13 dagar till bf!!

ja nu går det undan. Idag så har vi varit på A6 en sväng det fick bli lunch på Mc Donalds. Jag bytte batteri i min klocka och hämtade ut en ny elvisp på Claes Ohlsson då en visp gick sönder på en gång på den förra. De sålde inte den längre så jag fick en finare och dyrare i stället så det va ju inte fel. Och så har jag bakat idag fick bli bullar, chokladbollar och kärleks mums. Så nu är frysen uppfylld inför kommande fika gäster som kommer för att titta på bebis sen. Igår var det full rulle med. Kl 9,30 gick jag och Eddie till lekparken och träffade dagmammorna med deras barn sen hängde vi med mamma hem en sväng gick hem igen runt 12,00 tiden. Ringde på en barnvagn jag sett på blocket och den fanns kvar så efter att Eddie sovit och ätit med så lämnade vi Eddie hos mamma och åkte till Mullsjö. Det va en jätte fin vagn för bara 400 kr med en ligg del och sitt del. Vi har ju inte kvar Eddies ligg vagn så det kan ju vara bra att ha en enkel liggvagn i vinter om Eddie vill åka pulka tex så slipper man att ha tvillingvagnen eller om jag ska iväg själv med bebisen. Och sen när vi ska ut och resa så tar vi med oss 2 vagnar. Vi var hemma igen runt 17,00 Kl 18,30 så va jag i skolan och sydde med mamma träffen till kl blev 21,30 3 st mössor och lite annat smått och gott. Imorgon har v i inget planerat så får se vad vi hittar på för något.. puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0