1:a Oktober.

I onsdags så gick vi med Sara och Oliver till nya öppna på vårdcentralen. De hade även invigning så vi fick lite smarrigt att smaska på. Eddie somnade på väg hem i vagnen. Och jag passade på att sova 2 timmar med. När jag vaknade fick jag ett sms från mamma om jag ville åka till Ullared.. ja varför inte..  Sagt och gjort vi va inne i varuhuset kl 17,45 och gick ut strax efter 20,00 då de stängde. Så en liten snabb shopping blev det. 1400kr.
En pippi tröja, vantar, bakformar mm blev inhandlat.

I torsdags så gick vi till vanliga öppna på eftermiddagen gick vi till lekparken en sväng med Petra och barnen.

och igår va vi en sväng på öppna med. Sen på eftermiddagen så va vi hos mamma och drack kaffe i solen. Sen på kvällen va vi hos mamma igen. Jag klippte pappa sen badade vi och åt pizza till kvälls mat.

I helgen så jobbar Andreas natt. Så nu har han gått och lagt sig han va hemma strax efter kl 07,00..

Få se vad jag och Eddie hittar på i helgen..

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

hade de mycket fint i ullared? vi ska dit vecka 44 =)

2011-10-01 @ 09:16:01
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshageni

Ja det fanns en hel del som vanligt!!

2011-10-02 @ 18:53:27
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0