Eddie har blivit storebror!!

Ja nu har Eddies lilla syster kommit till världen. Cajsa vägde 3925 gram och är 52 cm lång! Hon föddes inatt kl 02.49 så hennes person nr blir 111013 . Jag och Eddie la oss igår kl 19.00 kännde mig jätte trött . Jag vaknade kl 21.30 och hade lite ont imagen trodde jag var kissig så jag gick på toa och la mig igen. Men kunde inte somna om. Hörde när Andreas kom hem från jobbet. Och han la sig kl 23.30 då hade jag börjar klocka värkarna och det va 4 min imellan. Men va det verkligen dax nu ? 5 dagar för tidigt?? Vi gick ner i köket och ringde förlossningen . De sa blir det värre är det bara att komma in. Jag blev hungrig så jag åt lite och tittade på tv men det blev snabbt värre. Så strax innan kl 01.00 ringde jag mamma och Andreas packade bilen och hämtade Eddie och Nemo. Snabbt lämnade vi av Nemo och Eddie hos mamma. Nu va det bara 3 min mellan värkarna och de höll i 1 min. Strax efter kl 01.00 va vi framme. Kl 01,30 va jag öppen 4 cm då gick vattnet och kl 02.30 9 cm så det gick fort och gjorde jävulskt ont kl 02.49 kom våran prinsessa till världen. lust gasen va min bästa vän där ett tag... Strax innan kl 05.00 fick vi ett rum uppe på bb. Men har inte kunnat sova något ska försöka vila lite. Andreas har åkt hem för att hämta Eddie. Jag stannar på bb till imorgon. Så kanske jag hinner sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0