En tand mindre..

Ja i torsdags så slog ju Edie i tänderna och vi va hos tandläkaren i fredags. De bestämmde sig att dra ut den ena framtanden och den andra slipade de och plastade..

Eddie va jätte duktig hos tandläakern och det gick jätte bra så skönt. Han fick ju lugnande så han va lite groggy, men när det gick ur kroppen så va han tusen gånger värre än vanligt..



Eddie i vilo rummet när allt va klart. Lite groggy och med en tand mindre..


Nu är det bara 9 dagar kvar till bf!! Hela dagen igår så hade jag förvärkar och sammandragningar och idag verkar det inte bli bättre så tror att bebis kommer att komma lite tidigare. Är ju satt till den 18:e men jag har sagt att den kommer den 16:e och det är ju nästa söndag. Men inget kul att behöva ha så här ont en hel vecka till...

I veckan så bakade jag lite och fyllde upp i frysen inför kommande fika gäster..



Kärleksmums.



Bullar.



Köpte en ny fin ram och satte in ett kort på Nemo. Jätte fint blev det tycker jag.

Idag så ska vi lämna Eddie hos mamma en sväng sen ska vi ut i skogen och ta lite "fina" bilder på magen. Gjorde ju det när jag väntade Eddie 11 dagar innan han kom till världen.



Ett kort från när jag väntade Eddie är inte riktigt lika tjock denna gången.
Kanske lägger upp någon bild ikväll får se hur det blir. Denna gången behöver jag ju inte sitta i snön men i massa löv. Det har ju varit minus grader inatt så det blir nog kallt.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0