Falskt alarm...

Jag hade ont imagen ända tills jag och Eddie la oss igår kväll. Vi somnade kl 19.00 och gick upp strax innan kl 07.00 idag så det va riktigt skönt att jag somnade tidigt igår och fick sova någolunda inatt. Men idag har jag inte alls kännt mycket så jag och Eddie har varit på öppna och handlat blöjor till han och bebis.. I eftermiddags så tog vi en rask promenad med sara och Oliver till Konsum ( tänkte att det kanske skulle komma igång igen) men inget hände..

Imorgon så har jag en tid på mvc kl 14.30 så får se vad hon har att säga om det hela.. hade ju hoppats på en bebis nu.. Men får nog vänta tills på Söndag .. (jag tror ju att bebis kommer den 16:e)..

nee nu ska jag sova. natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0