Fan fan fan huvudet bultar och tårarna tar aldrig slut...

Dagen började ganska bra.. Eddie sov till 07,45 så då gick både jag och Andreas upp vi åt frukost ihop i soffan framför bonde söker fru som vi hade spelat in. Sen cyklade Andreas till gymmet och jag och Eddie gick till Öppna. När vi kom hem så åt vi en god köttsoppa och stor städade nedervåningen. Men det där med att städa skulle jag ha struntat i för jäkla va ont jag fick när det va klart i magen och benen. Och där kom de första tårarna för dagen. Senare på eftermiddagen när jag och Eddie busade så slog han i framtänderna i soffbordet och hälften av båda framtänderna blev krass.. ännu mer tårar från han och mig kunde inte sluta.. ( Gravid hormoner).. Ringde akut tandläkare som sa att de inget kunde göra så vi får gå till folktandvården här i Tenhult imon och så får de slipa till de och röntka? Roligt för ungen att vara utan tänder tills de "riktiga" kommer vid 6-7 års ålder. Kl 20,00 ringde min pappa för att meddela att min farfar gick bort 19,30 ikväll. Ännu mera tårar som inte vill sluta.. Visste ju att det skulle ske han har legat på sjukhus ett tag.. Men varför ska all skit hända på samma dag????

Kommentarer
Postat av: Ullrika

fy vilken jobbig dag.

2011-10-07 @ 07:30:34
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

Ja det har det varit.. Nu får vi bara blicka framåt..

2011-10-09 @ 09:20:53
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0