Helgen.

Vilken tur att Andreas har/är sjukskriven i helgen. (Han har streckt ryggen).. Jag har ju fått mjölkstockning och det gör så ont. Det finns ju inget direkt som hjälper mer än att låta Cajsa äta så mycket hon vill och alltid börja på det bröstet. Fast jag mår faktiskt redan bättre idag. (Men bröstet är helt rött) inte roligt..

Idag så kommer iallafall mina kusiner Lizette och Maria hit med deras barn för att fika lite och titta på Cajsa så klart..
Vi har inte haft så mycket besök än. Min familj och Sara och Henry har varit här. Fast hon är ju inte 2 veckor än.
Andreas familj kommer den 5:e November det är då det är Alla helgons dag så vi kanske skulle spöka ut Eddie lite då..

Eddie har varit helt omöjlig ihelgen. (återigen skönt att Andreas är hemma..) Han skriker och säger neeej till allt. Nu ligger han ute och sover i vagnen och Cajsa ligger hos Andreas i soffan. Så nu blir det nog 2 timmars lugn innan mina kusiner kommer och det blir fullt upp!!



Eddies nya påhitt att springa in på toa och leka med vattnet så fort han får chansen..



Han är allt bra söt fast man blir arg på han imellanåt.



Min fina dotter Cajsa.



Kan bli arg också..

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar: Ja de går jätte fort! Ja de har hon fått ;) Vi hade tänkt åka denna veckan eftersom de är en månad sen vi vägde henne nu men kom på att de är snart dags för 3 månaders sprutan så vi väntar på den tiden ist. Vet inte alls vad hon väger nu för en månad sen vägde hon iaf 5250g kram

2011-10-23 @ 20:12:53
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0