Mina 2 underbara barn.

Eddie och Cajsa!
Känns ganska konstigt att vara 2 barns mor och ha den ultimata familjen nu med en son och dotter.
Inatt bli Cajsa 4 dygn men det känns som vi har haft henne längre.
Inatt så ville hon äta varje timme så jag är lite trötter idag.  eddie har sovit till 08,30 varje dag sen Cajsa kom till världen och det är ju skönt får han gärna fortsätta med. Idag så har vi fixat med f-kassan fyllt i Andreas 10 dagar och jag har fyllt i mina dgar fram till årets slut.  Och så har vi tagit oss en promenad ner till Konsum så lite arbetskamrater fick se Cajsa. Just nu ligger Eddie och sover ska väckka han innan 15.00 annars så somnar han inte innan kl 20,00 ikväll. Sen ska vi ner till min mamma en sväng och hälsa på lite.. Puss hej.



Jag och mina barn.



Va ute och lekte i trädgården igår.



Cajsa sov i vagnen.



Fin i en rosa klänning som varit min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0